söndag 24 april 2011

Hum...

Ojdå...fan..

Hamnade i säng med en mycket vacker snubbe i natt.." såg honom" redan då jag var med Jens på Anchor..
Nu sov han över...ja,ja... Verkar som ett " visst ex" har berättat hur & vad jag gör i sängen,
för snubben jag var med sa saker som fick mig att " haja till" trots att jag var VÄÄÄLDIGT full....
Med ångest smög jag mig till soffan & somnade till tonerna av hans snarkningar i min säng..
Det enda han sa, var...

- shit..Du e´ Jens ex.. det här är inte bra...Hi´s my friend..

-Shit happens when you party naked,sa jag & skönk in i hans enorma famn..

Han e så gryyyyymt snygg så jag blir knäsvag varje gång jag ser honom..

Ok..Först vart KK´t  här på kvällen..Vi drack Cherry Bacardi..kela & ja...hum..
Konstigt..men vi kan inte sluta ses...Har beslutat mig att " svika" mina medsystrar och sluter mig till bitchgruppen anonyma älskarinnor..

Näe.. Om jag vet att en Man är upptagen,så ser jag inte åt honom..
Sedan spelar det ingen roll hur attraherad jag är...Jag " stänger av"..
Mitt kk har jag känt sedan 01...  Jag har hela vägen aldrig varit med honom om & när han haft relationer.. Detta är ett undantag eftersom jag inte visste att de var ett par.  Efter att jag nu fick veta det,har jag avböjt i 2½ månad...Men.. Vi kan inte..När vi träffas pussas & kysser vi varandra redan i dörren...När personer irummet ser bort eller går ut..tar han på mig...ger mig en stulen kyss...säger att jag är den underbaraste...

ja.ja.. Han var i alla fall här i går..sedan tro det eller ej..men lilla jag åkte in till Anchor ensam..* full så klart..
Det kryllade av gamla berkantar & vänner.. Det var en kanon kväll.. De jag trodde hade tagit avstond från mig pga av Jens,frågade vart jag hade tagit vägen.. t.o.m Jens bästa vän Micke kramade om mig & frågade..- " HEEEJ..Lever du??"

Jag hade pratat med min gamle vän Lotta innan i luren & hennes Man Mats Levi´n skulle lira på Ankaret..

Det var en kanooon afton med efter fest...

Dagens citat..:

Det är mycket som talar för att singel människor är speciella med speciella behov
och speciellt svåra att leva med.....




* Jens Trio* he he






Är så glad för Jossans skull.. De har verkligen hållt det " hemligt" i 6 månader...
Fick veta att lilla Julia saknar mig..att hon fortfarande efter 6 månader pratar om mig...snuttan...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar